Førstehjælp

Kom på kursus hos kompetente undervisere, med flere års erfaring i førstehjælp og  førstehjælpsuddannelser samt elementær brandbekæmpelse, også uden for køreskole, vi har undervist alt fra daginstitutioner og skoler til menighedsråd og firmaer herunder både offentlige og private :) Vi underviser ikke bare for at tjene mere, men også for at give viden og færdigheder videre, så du er i stand til at kunne hjælpe hvis uheldet er ude ;)

Hans  (HAF)                         Marianne (MAH)

Instruktør                            Instruktør

“Hos os, er der altid lidt snacks, kaffe, te og kakao under kurset”

Team førstehjælp !

Færdselsrelateret førstehjælp

( IKUF )

Selv om du ikke går på køreskolen, kan du tilmelde dig et førsthjælpskursus hos os !

Vil du have pålidelige kurser og være sikker på en plads på et kursus, så støt os og tilmeld dig idag ;)

Kurset bliver afholdt på følgende adresser:

-Agrovej 1, Ø. Toreby - 4800          Nykøbing F.

eller

- Vejlegade 17, 4900 Nakskov.

Pris pr. deltager kr. 600,-

Vi er to undervisere/ Instruktører:

Hans Frederiksen / Marianne Hansen

Husk tilmelding er bindende og du modtager en opkrævning ved tilmelding.

Indbetaling via konto:

Reg. nr. 2650

Konto nr. 9019963109

eller MobilePay nr. 13681 ( gebyr 10,- )

Ved min betaling accepterer jeg følgende:

Når indbetaling er modtaget, sættes du på listen.

Har man valgt et kursus betales der ikke tilbage igen, hvis man enten ikke ønsker eller kan deltage, møder man ikke op, betales heller ikke tilbage, dette gælder også hvis man kommer for sent.

Så det gælder om at være sikker, når man tilmelder kursus !

Grunden til dette er at vi garanterer dig som elev, plads på kurset og derved optager du en plads hvor der kunne have været en anden på.

Det er vigtigt at du tilmelder dig ved, at sende sms med dit navn , adresse og hvilket kursus du ønsker at deltage på, til mobil nr. 41 44 40 31 ( Marianne ) som vil tage sig af din tilmelding ;)

Næste ledige kursus afholdes :

19 April 2024 kl. 08:00 til 16:30

Vejlegade 17, 4900 Nakskov (HAF)

21 April 2024 kl. 08:30 til 17:00

Agrovej 1, Ø. Toreby

26 Maj 2024 kl. 08:30 til 17:00

Agrovej 1, Ø. Toreby

Nedestående knap er kun til brug, hvis du deltager i et færdselsrelateret førstehjælpskursus og skal kun anvendes når du deltager på kurset :)