Generhvervelse

Generhvervelse af kørekortet.

Vi underviser i:

Kontrollerende køreprøve

Særlig Køreundervisning ( Kørselsforbud )

Vejledende Helbredsmæssig Køreteskt

( VHK )

Ring og hør nærmere:

Mobil 21 77 75 85

Vejledende Helbredsmæssig Køretest ( VHK )

Du kan, hvis dit helbred er påvirket af en sygdom eller simpel alderdom, blive pålagt at aflægge en VHK prøve, for at konstatere om du stadigvæk er i besiddelse af fornødent helbred til at føre bil.

Vi har stor erfaring med disse prøver, du kan kontakte køreskolen på telefon: 21 77 75 85 og høre mere :-)

Pris fra: 2.250,- ( indeholder 2 stk kørelektioner ( 45 min ) samt aflæggelse af prøve ), hvis der er behov for mere kr. 550,- pr lektion ( 45 min ).

Aftenkursus

Dette kursus, henvender sig kun til personer som har fået betinget eller ubetinget frakendelse og som har haft kørekort i mere end 3 år.

Hvad får du ?

Aftenkursus ( har haft kørekort i mere end 3 år ):

Du får følgende:

* Køreskolen ordner dine papirer på borgerservice ( du slipper selv for at gå på borgerservice ! )

* Adgang til køreskolens egen server via internettet, med undervisning.

* Rigtig tavleundervisning med undervisning af kørelærer.

* Mulighed for undervisning 3 gange om ugen, fordelt på lokaler både i Nykøbing F og Nakskov, kun hvis du        har lyst og mulighed, ellers er teorien altid 1 gang om ugen :-)

Pris, se under pris ovenfor !

Særlig køreundervisning Pris:

Indeholder 8 teorilektioner samt 8 praktiske lektioner á 45 minutter

Pris, se under pris ovenfor !

Betingelser for betaling:

Der tages forbehold for trykfejl samt prisændringer. Alle lektioner er af 45 minutters varighed. Hvis man betaler et kursus eller obligatoriske lektioner forud, betales det indbetalte beløb ikke tilbage hvis man vælger at droppe ud af køreskolen.

Ved udeblivelse fra kørelektion, uden forudgående afbud senest dagen før, opkræves 50 % .